مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-28اجتماعي

ابلاغ بسته های تحولی آموزش وپرورش به استانها


 در راستای  اجرایی کردن سند تحول بنیادین، بسته های تحولی آموزش وپرورش مربوط به هر حوزه تهیه، تدوین و در قالب کتاب منتشر و جهت اجرا به استان ها ابلاغ شد.

-  در راستای  اجرایی کردن سند تحول بنیادین، بسته های تحولی آموزش وپرورش مربوط به هر حوزه تهیه، تدوین و در قالب کتاب منتشر و جهت اجرا به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای تلاش ها برای تحقق سند تحول بنیادین، بسته های تحولی که کار تهیه و تدوین آن ها از ماه های اخیر آغاز شده بود پس از اتمام در قالب یک کتاب منتشر و جهت اجرا در مدارس به استان ها ابلاغ شد.

بر این اساس، در این کتاب که با عنوان بسته های اجرایی تحول آفرین منتشرشده است برنامه های تفصیلی هر یک از حوزه های ستادی در خصوص نحوه اجرای سند تحول بنیادین است.

مدرسه خوانا، هر دانش آموز حداقل یک مهارت، مهارت محوری و سمپاد، کیفیت بخشی به اجرای برنامه ویژه مدرسه(بوم)، هر دانش آموز یک نقش اجتماعی، کنترل وزن و چاقی در دانش آموزان، ارتقای مهارت های روانی اجتماعی دانش آموزان، طرح آجر به آجر، مدرسه انطباقی و مداخلات به هنگام طلایی، بالندگی نیروی انسانی، استقرار نظام مکان یابی مدارس، پیوند سوادآموزی و زندگی، باز مهندسی شبکه ملی رشد، مدرسه کانون تربیتی محله، مدرسه پژوهنده، پایش و ارزیابی ملی نظام آموزش وپرورش، مسکن معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بسته های تحولی آموزش وپرورش به استانها

ابلاغ بسته های تحولی آموزش وپرورش به استانها